Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

31 Oktober 2017 | Nederland, Kwintsheul

Normaal gesproken staat hier allang een verslag wanneer de vakantie geboekt is. Dan kijk ik hoe lang ik nog moet wachten voor het nieuwe avontuur begint. Deze reis hebben Chantal en ik al in februari geboekt. Na maanden van aftellen is bijna zo ver! Nog iets meer dan een weekje, dan stappen we in het vliegtuig richting Australië. We hebben weer een mooie reis uitgestippeld. We vliegen naar Melbourne, al vraag ik me af wat we van die stad zullen zijn... Waarschijnlijk alleen het hotel. Dan rijden we via Adelaide, Ayers Rock, Kings Canyon en eindigen dan in Alice Springs. Het is een 14-daagse rondreis. Nadat we een extra nacht in Alice Springs blijven, vliegen we de volgende dag naar Sydney, waar we nog een paar dagen zullen blijven voor we terug naar Nederland moeten. Wij vinden het als een superreis klinken! Tja we hebben niet voor niets deze reis geboekt ;-) Ben zooooo benieuwd! Nu is het vooral aftellen, nog zo veel dagen werken, nog zo vaak volleyballen. En lijstjes bijhouden wat er allemaal gedaan moet worden voor vertrek. Ik zal jullie proberen hier op de hoogte te houden van de avonturen.

• 07 November 2017 - 16:14

Petri Rog:

Ingrid en Chantal, heel veel plezier samen tijdens jullie vakantie down under. Ik kijk uit naar jullie verhalen. groetjes van Petri