"Zullen we naar New York gaan ipv Parijs?" - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu "Zullen we naar New York gaan ipv Parijs?" - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu

"Zullen we naar New York gaan ipv Parijs?"

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

20 Januari 2013 | Nederland, Kwintsheul

Petra en ik zouden in sept 2011 samen naar Canada gaan. Helaas kon Petra vanwege haar werk niet mee en heb ik die geweldige reis alleen gemaakt. Toch vonden we dat we nog steeds een keer samen ergens heen moesten. We kwamen erop om naar Disneyland Parijs te gaan, want daar zijn we beide al een tijd niet geweest...

Enkele weken later vroeg ik aan Petra: "Ik zoek nog iemand die mee wilt naar New York! Wil er alleen wel tijdens het honkbalseizoen heen, want wil (uiteraard) een wedstrijd van de Yankees bijwonen". Petra haar reactie was hierop: "Ben geen fan (as you know) maar een wedstrijd overleef ik wel. Als jij Empire State, Statue of Liberty, Time Square, heel Central Park + zoo (vorige keer maar 1% gezien van het park), Broadway, Fifth Avenue, Starbucks op elke hoek, Ground Zero memorial blablablablabla overleefd?"
Nou die dingen moet ik toch allemaal wel overleven ;) En zo kwamen we in november bij elkaar om van alles te bespreken. Ik had het schema van de Yankees bekeken en gekeken of er een wedstrijd was die mij aansprak. Die was er, maar ik zeg nog even niet welke ... We hadden dingen uitgezocht en spraken op zaterdagochtend 5 januari af bij het reisbureau om te boeken. Het duurt nog een hele tijd voor we gaan, maar ik heb er nu al zo een zin in!

Nog 7 maanden, 4 weken en 2 dagen wachten!

• 20 Maart 2013 - 23:36

Peetje: