Tickets are in! - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu Tickets are in! - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu

Tickets are in!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

30 Augustus 2013 | Nederland, Kwintsheul

Nog maar 20 daagjes wachten!

Dat klinkt toch al veel korter dan 3 weken?! Nu is het echte aftellen begonnen, nu gaat het echt hard! Helemaal omdat ik gister een mailtje van Petra kreeg dat de tickets binnen zijn! Woei! Doordat Petra is geopereerd ergens in mei (dacht ik) en nog geen lange stukken kan lopen had ze extra hulp aangevraagd. Op Schiphol krijgt ze een rolstoel,of ik die dan maar wil duwen... Ik zei al, ik zet je ergens neer en je ziet maar hoe je bij het vliegtuig komt. Maar ja, aangezien zij alle reispapieren heeft, zal ik toch maar de rolstoel duwen ;) We krijgen op JFK een VIP-behandeling na het landen. Daar worden we bij het vliegtuig opgehaald met zo een soort golfkarretje! Haha! Lijkt me wel heel grappig om een keer over het vliegveld te gaan op die manier! Schijnt ook een voordeel te zijn omdat we dan sneller door de douane heen zijn.

Vorige week vrijdag, 23 augustus, heb ik een cursus nachtfotografie gedaan. Deze had ik aangevraagd met het oog op New York. Ik heb nog meer geleerd dan de cursus in april. En nu kan ik in New York ook hele mooie foto's 's avonds en 's nachts maken! (Hoop ik tenminste ;-)) Petra wil ook een dagje winkelen, of in elk geval naar een bepaalde winkel. Die blijkt open te zijn van 9.00u tot 1.00u. We kunnen dus de hele dag en avond en stukje nacht winkelen! Alsof ik nog puf heb om kleren te passen om 0.00u :P We hebben wel plannen wat we allemaal willen zien en doen, maar weten nog niet wat we wanneer doen. De eerste paar dagen hebben wel al een soort van ingepland, de rest zien we nog wel. Hoe dichterbij het komt, hoe meer zin ik er in krijg! :-)

• 30 Augustus 2013 - 20:03

Petra:

En zo zie je maar weer...elk nadeel heeft een voordeel.

• 31 Augustus 2013 - 20:07

Moon:

Gaaf! Zie jullie al gaan in dat karretje! Toestel in de aanslag!!!