Nog een paar dagen...!!! =) - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen...!!! =) - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...!!! =)

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

13 September 2013 | Nederland, Kwintsheul

We moesten nog 9 lange maanden wachten toen we deze gave reis boekten. Maar zo lang zijn die 9 maanden niet, want het is voorbij gevlogen, want over een paar dagen vertrekken we al! 2 daagjes weekend vieren, 2,5 dag werken en gewoon op vakantie! En waarheen?! Een droom die uitkomt, naar New York.

Ik ben nooit zo van het plannen wat we gaan doen op vakantie, ik zie het altijd wel. Alleen dit keer is het anders, want er zitten al een paar dagen volgepland. We hebben kaartjes gekocht voor de hop-on-hop-off-bus vooe 48 uur. We hebben "Sun & Stars Tickets" voor de Rockefeller Center. Dan kunnen we op 1 dag overdag en een keer 's avonds naar boven. Gaaf! Ik dacht dan neem ik bij nacht mn statief mee voor de mooie (nacht)foto's, tot we de regels goed lazen... "We do not allow tripods on the observation deck." Dat is dan weer een beetje jammer. Gaat nog een kunst worden om bovenaan te staan (met hoogtevrees....) en dan de camera stil houden is al lastig, maar als het donker is alleen nog maar lastiger... Ik laat me niet kennen! Ik ga naar boven, ga ik gewoon doen en ik ga er gewoon van genieten én mooie foto's maken. Ik kan dat gewoon :)

Waar ik ook héél veel zin in heb, hoe kan het ook anders, is de MLB wedstrijd waar we heen gaan!! Een wedstrijd van de Yankees bijwonen lijkt me al verschikkelijk gaaf, maar dan ook nog tegen mijn andere favoriete team, SF Giants! We hebben gekozen voor een middagwedstrijd, aangezien je nooit weet hoelang honkballers van plan zijn te gaan spelen. Als we dan een hele dag geslenterd hebben en een wedstrijd van 14 innings (dat zou gaaf zijn!! ;) ) zijn we helemaal gaar.

Wat we verder gaan doen weten we nog niet precies, maar ik geloof dat het geen probleem is om ons te vermaken! Ik heb er zoveel zin in! Van de week maar es mn koffer gaan pakken, ik ben niet zo als Petra is dat de koffer al weken ingepakt klaar staat ;-) Tot slot nog even mijn bereikbaarheid. Liever helemaal niet, gewoon lekker genieten. Mocht het nodig zijn ben ik bereikbaar via de bekende mailadressen, via Facebook, via deze site, via whats app... Alleen moet ik daarvoor natuurlijk wel internet hebben en heb geen idee waar en hoelang ik internet heb ;) Wil je de vluchttijden weten hoor ik het wel!

BIJNA BIJNA!!! ZIN IN ZIN IN !!!