Nog een paar dagen...!!! =) - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen...!!! =) - Reisverslag uit Kwintsheul, Nederland van Ingrid Keehnen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...!!! =)

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

13 September 2013 | Nederland, Kwintsheul

We moesten nog 9 lange maanden wachten toen we deze gave reis boekten. Maar zo lang zijn die 9 maanden niet, want het is voorbij gevlogen, want over een paar dagen vertrekken we al! 2 daagjes weekend vieren, 2,5 dag werken en gewoon op vakantie! En waarheen?! Een droom die uitkomt, naar New York.

Ik ben nooit zo van het plannen wat we gaan doen op vakantie, ik zie het altijd wel. Alleen dit keer is het anders, want er zitten al een paar dagen volgepland. We hebben kaartjes gekocht voor de hop-on-hop-off-bus vooe 48 uur. We hebben "Sun & Stars Tickets" voor de Rockefeller Center. Dan kunnen we op 1 dag overdag en een keer 's avonds naar boven. Gaaf! Ik dacht dan neem ik bij nacht mn statief mee voor de mooie (nacht)foto's, tot we de regels goed lazen... "We do not allow tripods on the observation deck." Dat is dan weer een beetje jammer. Gaat nog een kunst worden om bovenaan te staan (met hoogtevrees....) en dan de camera stil houden is al lastig, maar als het donker is alleen nog maar lastiger... Ik laat me niet kennen! Ik ga naar boven, ga ik gewoon doen en ik ga er gewoon van genieten én mooie foto's maken. Ik kan dat gewoon :)

Waar ik ook héél veel zin in heb, hoe kan het ook anders, is de MLB wedstrijd waar we heen gaan!! Een wedstrijd van de Yankees bijwonen lijkt me al verschikkelijk gaaf, maar dan ook nog tegen mijn andere favoriete team, SF Giants! We hebben gekozen voor een middagwedstrijd, aangezien je nooit weet hoelang honkballers van plan zijn te gaan spelen. Als we dan een hele dag geslenterd hebben en een wedstrijd van 14 innings (dat zou gaaf zijn!! ;) ) zijn we helemaal gaar.

Wat we verder gaan doen weten we nog niet precies, maar ik geloof dat het geen probleem is om ons te vermaken! Ik heb er zoveel zin in! Van de week maar es mn koffer gaan pakken, ik ben niet zo als Petra is dat de koffer al weken ingepakt klaar staat ;-) Tot slot nog even mijn bereikbaarheid. Liever helemaal niet, gewoon lekker genieten. Mocht het nodig zijn ben ik bereikbaar via de bekende mailadressen, via Facebook, via deze site, via whats app... Alleen moet ik daarvoor natuurlijk wel internet hebben en heb geen idee waar en hoelang ik internet heb ;) Wil je de vluchttijden weten hoor ik het wel!

BIJNA BIJNA!!! ZIN IN ZIN IN !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 06 Aug. 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 16617

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2018 - 12 November 2018

Natuurlijk Costa Rica

09 November 2017 - 29 November 2017

Avontuur Down Under

03 Juli 2016 - 22 Juli 2016

Avontuur in het Noorden

13 Juni 2015 - 20 Juni 2015

Fotografiereis naar IJsland

08 November 2014 - 29 Maart 2014

Nieuw Zeeland

19 September 2013 - 27 September 2013

New York City!!

15 Februari 2013 - 18 Februari 2013

Berlijn

11 Augustus 2012 - 18 Augustus 2012

Italië

04 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Malta

01 Maart 2012 - 04 Maart 2012

Kopenhagen

09 Februari 2012 - 11 Februari 2012

Praag

03 September 2011 - 20 September 2011

Ingrid goes Canada

Landen bezocht: